tirsdag 5. januar 2010

Badeglede og Gojenta

Bestilte sepia bilder av et foto hvor min datter badet i badebalje.
Har bla hullet 3 ulike papir i hvitt, lyseblått og blått og limt disse rundt bildene.
Ville få de til å ligne bubler.
Finner ut at jeg liker røffe kanter, glitter og duse farger.

Posted by Picasa
Sepia foto av minstejenta.
Her har jeg brukt stempel, rub on og perler og glitter.

Synd at jeg ikke får til bedre bilder. Må nok få opplæring i hvordan jeg bedre får frem detaljer og farger. Arkene er ganske flott og i fine duse fager, men det kommer dårlig frem her.

1 kommentar:

  1. Så koselig hvis jeg er den første som legger igjen kommentar. Bare flott å kunne være til litt hjelp. :)

    Lykke til videre, det er utrolig morsomt og hyggelig i bloggverden.

    Klem, Trine :)

    PS. Jeg kommer snart tilbake.

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar. Setter pris på at du er innom bloggen min.