søndag 31. oktober 2010

Hasta la vista - nye julekort

Jeg beklager at det er en stund siden jeg har lagt inn nye prosjekter til bloggen, men det har vært andre ting som har tatt min tid. Nå har jeg imidlertid fått tid igjen, og det er en glede å lage julekort, esker og juleposer. Jeg har også tatt meg tid til å lære litt mer om Photoshop og kan derfor nå vise bildene i nydelige rammer. Håper dere liker mitt nye design.

Jeg kjøpte for en stund siden mønsterarkt fra Maja  som jeg syntes var utrolig søte med englemotiv. Det har jeg nå laget et julekort ut av, sammen med pynt fra Kort&Godt (som har utrolig mye fint).

Jeg handler stort sett alt mitt materiale fra PerleMama HOBBYKUNST Triaden og HOBBYKUNST Moss.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en kommentar. Setter pris på at du er innom bloggen min.