fredag 7. januar 2011

Utfordringer januar 2011

Skal delta for første gang hos Kort&Godt med kort i blått og hvitt, og
hos Nordsalten Hobblyklubb og Crafty Sentiments. Veldig spennende..

Har laget et kort i fargene blått og hvitt iht månedens utfordring hos Kort og Godt.
Det er fortsatt full vinter og jeg liker faktisk at det snør, og håper at det synes på kortet.

Jeg har brukt blå og hvit Bazzill ark, og Tim Holtz Vintage Shabby. Til pynt har jeg brukt metallblomster og blomstergrener, dies cut fra Kort&Godt. Perler og snekorn husker jeg ikke hvor jeg har fra. Jeg fargela dies cuten fra Kort&Godt med promaker. Bildet er fra et lånt stempel og er fargelagt med promakers.




7 kommentarer:

  1. Dette ble nydelig. Likte godt løsningen med båndet. Takk for at du deltar hos NordSalten Hobbyklubb.

    -DT Wenche

    SvarSlett
  2. Absolutely gorgeous project, I love all the embellishment. Thank you for joining us at Crafty Sentiments:)

    SvarSlett
  3. Beautiful creation, love all the pearls and gorgeous flowers. Thanks for playing along at Crafty Sentiments this week.
    Pinky

    SvarSlett
  4. wawwww noget sååå smukt

    100000 tak for ar du deltager på NSHKs udfordring

    klemmmm

    SvarSlett
  5. Hi, Ah this is a super card thanks so much for joining in on Crafty Sentiments this week Hazelxo

    SvarSlett
  6. Fint pyntet kort. Nydelig metall-pynt. Likte den snøringen godt. Takk for at du deltar i utfordringen hos NSHK :)

    SvarSlett
  7. Wow vilket läckert kort! Snörningen är verkligen häftig.

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar. Setter pris på at du er innom bloggen min.