fredag 25. februar 2011

Bursdagsgave til kjæresten

Min kjære venn ønsker seg kun snille barn til sin bursdag, men siden vi har det, ville jeg lage et fint album med min nye Bind It All.

Han har siden jeg begynte å scrappe fått noen kort, og han har de stående på pulten sin. Jeg tenkte derfor at han skulle få et album å samle de i, samt at jeg dekorerte sidene med våre romantiske turer. Her er resultatet (siden Bind it all er nytt for meg, bestilte jeg for små spirer. De nye kommer snart, og blir da byttet ut med 1" som er mye større)
På siste side lagde jeg en side uten bilde, med Madrid på, som da var hans bursdagsgave fra meg. Vi fyller på med bilder etter turen vår i mai.











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en kommentar. Setter pris på at du er innom bloggen min.