lørdag 6. august 2011

VINNEREN AV BLOG CANDY ER.........

Først vil jeg takke for alle nye følgere. Jeg har vært inne på hver eneste en av bloggene deres og er stolt over å ha så kreative "bloggvenner". Annonseringen av vinneren ble litt forsinket da vi måtte utnytte det nydelige været, men min mann valgte et tall som jeg hadde satt utenfor de av dere som har sendt meg en melding og vinnneren ble nr. 8.........................................................








                                                                           HOBBYDRAGEN

Gratulerer til deg, og takk til alle dere andre. Send meg din adresse, så får du Candyen i posten.

1 kommentar:

  1. Åååååå vad glad jag blir :D
    Tusen tack!!!!

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar. Setter pris på at du er innom bloggen min.