mandag 7. mai 2012

Wow så mange guttekort det har blitt denne våren. Ja, jeg tenkte når jeg fikk første bestilling at jeg måtte øve meg på guttekort, og det har jeg også. Fra å pynte masse med blomster, blings etc, så skal en ikke pynte noe særlig. Det jeg har funnet ut som er greit å ha på guttekort er Tim Holtz stæsj, papir og dies. Da har du det du trenger. Hurra for at vi har med oss en mann i Scrappemiljøet, hurra for Tim Holtz.

Tema denne gangen var karate, og fant et bilde på nett. Har brukt kun bazzill, TimHoltz og kraftkartong. Fargelagt litt på bildet så det matcher papiret. Carft punchen star er helt uunnværlig og pynter godt opp sammen med litt charms og knapper. NorthStar sitt stempel har nok en gang fått pyntet kantene inne i kortet.


2 kommentarer:

  1. Så stilig! Du er virkelig flink med guttekort :) Enig med deg at TM sine produkter er fine å pynte med :) Klem Rita

    SvarSlett
  2. Så stilig :)
    Du er rå på guttekort:)
    Hvor kommer disse herlige stemplene fra?
    Må ha må ha.
    Klem Connie

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar. Setter pris på at du er innom bloggen min.