søndag 21. oktober 2012

DT bidrag fra Rita


DT - Kreativ Glede - et bryllups kort

Her er mitt første kort som DT for Kreativ Glede.
jeg har laget et bryllups kort på bestilling.
De flotte monsterakene er fra Pion, 6x6.
Bildet, blonden og rosebåndet er fra
KREATIV GLEDE. Eller har jeg pyntet
med bloster fra WOC, stempeltekst
både på fremsiden har jeg lånt
hos svigersøster. Swirl fra CL 
og halvperle swirl fra Prima,
charm fra ebay og søm på alle
 panelene og rundt motivet.

Melder denne inn på utfordringene hos:
scrapperiket #60 - Swirls
wild orchid challenge #61 - silver and gold










Håper alle får en fin og kreativ søndag.
jeg skal begynne på kort til 
lillebror som fyller 8 år 
neste uke :) Så er det 
lammelår middag hos mamma :) NAM..

Klem Rita

1 kommentar:

Takk for at du legger igjen en kommentar. Setter pris på at du er innom bloggen min.