mandag 29. oktober 2012

Julekrukker med dekaler



Jeg er sååå glad for å få lov til å leke med, og teste ut Kreativ Gledes flotte produkter!
Dekaler...jeg hadde aldri hørt om det før, men merk deg ordet: DEKALER.
 Det kommer iallefall til å bli flittig brukt her i huset!

Dekaler er en tynn overførings film som legges i vann noen sekunder, og deretter overføres og fester seg til alle glatte overflater som glass, porselen, lys, plast, metall osv...Dekalene kommer i flere forskjellige typer, til forskjellig bruk. Du kan putte dem i skriveren, og overføre vintagebilder, personlige bilder, tekster...hva du vil. De kan stemples på og embosses. Noen gir et lekkert blankt gjennomskinnelig motiv, mens andre gir et flott heldekkende motiv med en silkematt overflate. Mulighetende er uendelige, og det beste av alt, det er såååå enkelt!!!! Og såååå morro!!!!

Nok skirving fra meg. Gode beskrivelser om hvordan de forskjellige dekalene burkes finner du hos 

Her har jeg overført vintagemotiver til små glasskrukker, fylt dem med marchmellows, pyntet lokket, og hengt på tags med koselige tekster.




Jeg klarte ikke stoppe, dette er jo sååå morro:):)


1 kommentar:

Takk for at du legger igjen en kommentar. Setter pris på at du er innom bloggen min.