onsdag 7. november 2012

Små julegaver

Jeg har laget to nye krukker med dekaler fra Kreativ Glede. Denne gangen har jeg brukt en annen type dekal, Lazertrain, som ikke er gjennomsiktig, men gir en silkematt overflate. Om du lakker denne vil etter bruksanvisningen det hvite bli blankt, men det har jeg ikke testet ennå. Jeg har ennå masse uprøvd med dekalene fra Kreativ Glede, mulighetene er uendelige og det er såååå morro!!! 


Er ikke dette en koselig liten julegave? 
Til telysholderen har jeg brukt den ordinære blanke/gjennomsiktige dekalen.



...og en lysholder til...
Til bunnen har jeg stanset ut en sirkel i kraftig kartong, dekket den med mønsterpapir, og pyntet med blonde, perler og roser.



Ønsker dere alle en flott dag!
Klemmer fra Marianne:)

1 kommentar:

  1. årh hvor er de fine, super søde julegaver og dejlig inspiration

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar. Setter pris på at du er innom bloggen min.