lørdag 3. november 2012

Vinn verdikort på Kr. 500,-

Nå skjer det veldig mye spennende i 
Kreativ Glede.
Trekning 10. desember 2012

Vi holder på å bygge opp en ny nettbutikk, stappfull av nyheter og det meste til kort, scrapbooking og dekorasjon.
Og vi er så heldig å ha med oss DT medlemmer Rita og Anne, samt Marianne som Ambassadør. De kommer til å legge ut flotte produkter og ideer her i tillegg til i sine egne blogger. 

De kan du besøke her: Mariannes Papir og Rita's Unvivers. Annes produkter blir lagt ut i vår blogg, samt hun lager modeller til butikken.


I denne forbindelse ønsker vi flere følgere til vår blogg.

Premien er et verdikort på kr. 500,- som du kan benytte i vår nettbutikk.



For å bli med i trekningen må du:

1) Du legger deg til som følger av bloggen, samt kopiere Logoen på siden din. 

Du legger igjen en kommentar med ditt navn under dette innlegget og en link til din blogg.


2) Dersom du allerede er følger av bloggen, kan du likevel være med på trekningen. Verv to følgere til vår blogg. Fortell i kommentarfeltet hvem du har vervet, og deres blogg, samt kopier logoen til bloggen din.



27 kommentarer:

  1. Hei hei:)
    Denne vil jeg veldig gjerne bli med på :)
    For dere har fått så mye lekkert.
    Krysser fingre og tær :)
    Klem fra Connie

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei hei, siden du er følger må du verve 2 personer, de blir også med på trekningen i tillegg til deg.

      Slett
  2. Heisann:-)
    Dette vil jeg være med på!
    Dere har en veldig flott og inspirerende blogg, gleder meg til å følge bloggen videre!

    www.frkfinnesand.blogspot.no

    Kristine

    SvarSlett
  3. Blir gjerne med. Håper jeg er heldig.

    -Wenche

    SvarSlett
  4. Heisann :)
    Jeg har lagt meg til som følger, og plassert logo'n øverst i sidebaren min! Da er det bare å krysse fingrene ;)
    Lykke til til dere!
    Klem, Lena Katrine

    SvarSlett
  5. Denne vil jeg veldig gjerne bli med på :)
    http://sissins.blogspot.no/
    Lagt meg til som følger, og bilde i sidebaren.
    Ann Kristin

    SvarSlett
  6. Da har jeg lagt meg til som følger og kopiert logoen inn på min Blogg - har ikke sidebar enda, men............lagt den direkte i mine innlegg. Dette blir spennende - VELDIG MYE LYKKE TIL.

    SvarSlett
  7. Jeg vil også være med!
    Logoen er plassert i sidebaren, og har lagt meg til som følger:)

    SvarSlett
  8. Hei Trude! Gratulerer så masse med ny blogg og nettbutikk, masse flott du har. Har lagt meg til som følger og link til sida på bloggen min. Klem Linda :-)

    SvarSlett
  9. Hei Trude! Gratulerer så masse med ny blogg og nettbutikk, masse flott du har. Har lagt meg til som følger og link til sida på bloggen min. Klem Linda :-)

    SvarSlett
  10. Hei Trude! Gratulerer så masse med ny blogg og nettbutikk, masse flott du har. Har lagt meg til som følger og link til sida på bloggen min. Klem Linda :-)

    SvarSlett
  11. Denne vil jeg gjerne være med på, legger meg som følger og legger link i d\sidebaren, klem bente:)

    SvarSlett
  12. Vil gjerne delta å få muligheten til å vinne... :) Har lagt meg som følger og linket i sidebaren i bloggen min :) - Anne Lill -

    SvarSlett
  13. Jeg har lagt mig som følger her og glæder mig til at se mere her. Jeg har linket i min sidebar.
    Tusind tak for chancen.

    SvarSlett
  14. Gratulerer med ny nettbutikk og blogg:):)Blir gjerne medd og "sprer" ordet;)Lagt meg til som følger og bilde m/link i sidebaren min:)
    Klem,Linda

    SvarSlett
  15. Så spennende nytt! Masse lykke til! Prøver herved også lykken i giveawayen - takk for sjansen til å vinne! :)

    Ha en fin november videre!

    Klem, Hege

    SvarSlett
  16. Gratulerer med ny nettbutikk og blogg, da har jeg blitt følger og lagt til link m bilde i sidebaren min! Krysser fingre og venter spent på trekning!

    Hilsen Siri fra kortoggodt.biz

    SvarSlett
  17. Gratulerer så masse med ny nettbutikk!
    Jeg vil gjerne være med på trekningen:))
    Klem fra Merete

    SvarSlett
  18. Den blir jeg gjerne med på! Følger bloggen og har lagt inn bilde i bloggen min. Fortsatt god helg! :)

    SvarSlett
  19. Hei
    Da har jeg forsøkt å følge reglene og blir gjerne med på trekningen:)
    Blogger jeg har vervet:
    http://karishobbyside.blogspot.no http://karishobbyside.blogspot.no
    Det har jeg gjort ved å skrive i deres siste innlegg.
    Klem Anita
    http://anitaliseshobby.blogspot.no

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg kom til å skrive samme bloggadr. 2 ganger..
      Den andre bloggen jeg vervet er: http://elisabethshobby.blogspot.no
      :)

      Slett
  20. Jeg ble vervet av Ainta-Lise og har fulgt reglene for å være med i trekningen av et verdikort. Klart jeg har lyst til det!
    Jeg har vervet Lill Anita: http://lillnita.blogspot.no/
    Dette har jeg gjort i hennes siste innlegg. Krysser fingrene for at jeg vinner : )

    SvarSlett
  21. Hei.
    Da er jeg følger av bloggen deres, spennende...
    Link og bilde har jeg lagt til i sidebar'en i bloggen min.
    http://www.kaias-side.blogspot.no/

    Klem fra Kaia

    SvarSlett
  22. Hei!
    Da har jeg lagt meg til som følger av denne flotte bloggen;) Link og bilde ligger i sidebaren i bloggen min. Her er min bloggadresse: http://stinewdahl.blogspot.no/

    Klem fra Stine

    SvarSlett
  23. Hei!
    Nå er jeg også følger av bloggen.
    Gratulerer med nettbutikk:)
    Link og bilde i sidebaren min.
    *Klem fra Inger*

    SvarSlett
  24. Da har jeg lagt meg til som følger av denne bloggen... :)

    SvarSlett
  25. Gratulere med ny nettbutikk!! Gleder meg til å følge dere :) Lagt meg til som følger, og linket i sidebaren min. Ønsker dere en fin adventstid! klem

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar. Setter pris på at du er innom bloggen min.