onsdag 19. desember 2012

Dekaler og dekorering

Dekaler og dekorering

Dekaler er en tynn film som du kan printe ut egne motiver på. Filmen med motivet løsner etter at du har hatt det i lunket vann og kan deretter påføres alle glatte overflater. Det finnes utrolig mange muligheter med dekaler, da den kan festes på lys, glass, tre, metall m.m. 
I mitt verksted i Onsøyvn. 43 har jeg laget mange produkter med dekaler på. Fordelen med dekaler fremfor decopage er at på dekalene kan du ha egne motiver, tekster, bilder etc. I tillegg er ikke dekaler brannfarlig på lys slik som servietter/papir kan være.

Vi har en spennende tid fremfor oss, og vi vil gjøre Kreativ Glede til noe helt spesielt. Dette skal være stedet du vil få bruke din kreativitet til å lage og sette preg på dine gaver til deg selv eller noen du er glad i. Vi ønsker å formidle at det skal være en glede å gi, en glede å skape og en glede å inspirere. Jeg har derfor fylt opp mitt verksted og nettbutikken med det meste til kort og scrapbooking, samt med små gaver, dufter og interiør. Her vil du finne det lille ekstra som du kan gi til noen du er glad i, eller du kan glede deg selv. Mange av produktene kan brukes til å dekoreres på i form av strykemerker, dekaler med bilder og tekster. Eller du kan gi bort din favoritt duft i såper, romspray, kremer m.m..

Følg med fremover, vær med oss på vår spennende vei fremover..... Vi vil stadig legge ut nye ideer og inspirasjon....

Her har jeg brukt dekal på et glassfat. Har lagt dekalen bakpå, og lakkert for bedre hold.Dersom jeg hadde brukt porselen lakk kunne jeg ha brent den i ovnen og forseglet dekalen til håndvask.

Her har jeg laget små glass inspirert av Marianne Skjelstad og fylt de med marshmallows som er herlig til en varm sjokolade.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en kommentar. Setter pris på at du er innom bloggen min.