onsdag 12. desember 2012

Trekning av kr. 500,-............

Litt på etterskudd, men nå er trekningen gjort
Før jeg opplyser om den heldige vinneren vil jeg takke alle som har blitt følgere og deltatt på å spre budskapet om ny nettbutikk Kreativ Glede

Vi ønsker å tilby det lille ekstra i tillegg til ordinære skrapbooking artikler. Da jeg startet var ideen at produktene skulle glede deg selv eller noen du er glad i, og at vi blir flinkere til å sette pris på hverandre

Hva er vel da bedre enn 100% håndlagde gaver, GiveAway's og eksklusive dufter m.m. som i tillegg er flott innpakket i gave esker eller cellofan. 
Håper derfor dere alle følger med på nettbutikken, det kommer stadig noe nytt. 
Ber også om forståelse for at noe "rot" kan forekomme mens vi bygger opp vareutvalget.

Til dere alle som var med å spre budskapet og som har lagt igjen en kommentar ønsker vi å gi 20% rabatt på første ordre. Dersom dere ønsker å benytte dere av dette tilbudet, må dere sende meg en e-post før dere går inn i nettbutikken og handler. Dere vil da få en rabattkode som dere oppgir i nettbutikken.

Og den heldige vinneren er.................................





......Lindas Kreativiteter....

Gratulerer

Ta kontakt med oss på e-post så vi kan overrekke deg premien.

1 kommentar:

  1. Hipp hurra og gratulerer til Lindas Kreativiteter :-)
    Ønsker oss andre lykke til en annen gang ..
    -Helle-

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar. Setter pris på at du er innom bloggen min.