lørdag 12. januar 2013

Dekorerte såper - en flott oppmerksomhet til en du bryr deg om

Jeg skulle ha vært "flinkere" og jeg "burde" ha gjort ......er elendige samtaler som går oppe i hue av og til.

 Likevel så vet jeg at "jeg gjør så godt jeg kan", det er ikke mulig å gjøre det annerledes. Selv om jeg har lange formanende samtaler med meg selv, så blir ikke resultatet noe annet enn akkurat det jeg får til der og da. 
Dette er noe dere kan tenke over, for jeg er sikker på at dere lurer på om noen ikke er late, unngår eller rett og slett utsetter ting de skulle ha gjort. Jo, det gjør vi sikker, men likevel så gjør vi så godt vi kan. Her kan jeg komme med en lang psykologisk utredning, men jeg skal spare dere. Vi kan rett og slett ikke gjøre noe bedre enn det vi gjør her og nå, med den erfaring vi har akkurat nå. I morgen kan det være annerledes, kanskje fikk jeg innsikt som gjør at jeg kan ta andre valg. 
Men, akkurat nå "GJØR JEG SÅ GODT JEG KAN". Tenk på det dere, når dere som meg føler at dere "burda ha" tanker.

Før jul fikk jeg laget noen små gaver, bla dekorerte såper. Såpene er kjøpt hos Søstrene Greene og det fine med de er at de kommer pakket i en kraft eske. Her har jeg brukt romantisk restepapir, bånd, og egne bilder. På disse står det "Verdens beste mamma" og "Verdens beste bestemor".







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en kommentar. Setter pris på at du er innom bloggen min.