fredag 11. januar 2013

DT - Rita - Bølgepapp Tag



DT- Kreativ Glede - Bølgepapp Tag

I dag kan jeg vise frem en bølgepapp tag med et av
Tilda motivene jeg fargela tidligere denne
uken. De fineste, fineste mønsterark
fra Maja Design. Stjernene er stanset
ut fra Memorybox dies som svigersøster
fikk av oss til jul, måtte jo stanse ut
noe så jeg fikk se hvordan den ser ut, nesten
så jeg må kjøpe meg en slik jeg også ;)
for denne var veeeeldig fint :)
Stjernene på kanten er fra MS punch,
også lånt fra svigersøster ;)
Pyntet med doilie fra Panduro, blomster
og seambinding fra WOC, osteklut, charm,
snurregren, perle snurr og pyntebær fra Kort&Godt,
hjertetag og swirl fra Magnolia dies og søm.
Motivet er fargelagt med mine promarkers.
Fikk nye tusjer til jul. Duck egg og cool aqua bla.

Varer fra Kreativ glede:
Stjene dies fra Memory box, pyntebær,
perlesnurr, glitterlim og snurre gren.

Melder tagen min inn på utfordringene hos:

midweek magnolias #43 - Tilda on a tag
i love promarkers #150 - Tag it!
Magnolia down under #178 - Anything goes
tildas town #34 - Anything goes

Stjenestempel fra Kort&Godt og tekst fra Kreativ Hobby

Memory Box dies- LOVELY!!

Glitterlim på vingene og liquid pearls
rundt motivet.

Bård fra Maja design satt bak motivet.


Litt dabber på kanten av bølgepappen



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en kommentar. Setter pris på at du er innom bloggen min.