tirsdag 12. februar 2013

DT Anne - Lyslykt med dekaler

Når Anne kom med denne lykten til mitt verksted, ble jeg bare helt bergtatt. Noe så nydelig, og så anvendelig. Jeg hadde også bestilt Led te-lys, og som passer utrolig bra inne i lykta. Malen på denne hadde   Anne funnet hos Lena K. Øien. Den er bare aldeles nydelig, og jeg er så glad jeg har Anne til å lage prosjekter til meg i butikken. 

 Her har Anne brukt dekaler på klar plast i stede for Gelatin
Her har Anne brukt Marianne's Design Julestjerne dies, og den blir jo bare så lekker i helt hvit.
Lykten kan lages til alle anledninger ved å bytte ut fargen og bildene.


1 kommentar:

  1. Aldeles nydelig lykt. Den vil jeg prøve å lage, en gang....

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar. Setter pris på at du er innom bloggen min.