mandag 11. februar 2013

Fargelegging med Prisma Color - Sneak Peek

Det er en stund siden jeg har hatt tid til å fargelegge selvom det er noe jeg elsker. Da jeg var mindre hadde jeg utallige fargebøker og jeg fargela fra side til side. Det er mange måter å fargelegge på, og jeg har forsøkt både Promarker  PrismaColor med og uten terpentin, Distress Ink, og akvarellblyanter. Synes alle disse teknikkene er like fine, men jeg bruker mest tid når jeg fargelegger med Promarker. 
Tenkte at dere skulle få en sniktitt på noen av de fargelagte digistemplene. Det er utrolig mange flinke fargeleggere der ute, og det gir meg inspirasjon til å fortsette og bli bedre og bedre.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en kommentar. Setter pris på at du er innom bloggen min.