torsdag 28. februar 2013

Tilda i sort/grått og rosa

Jeg liker Magnolia stemplene veeeeldig godt.
Denne gangen har jeg fargelagt Tilda i Sort/Grått og rosa.
Synes dette er en flott fargekombinasjon :)
Jeg liker også lag på lag, så det er en gjenganger på mine kort.
Noen av mine andre favoritter er seambinding, som jeg ofte
fargelegger med ProMarkersene mine, blomster, swirler
og Cherry Lynn diesen min :)

Varer fra Kreativ Glede:

Har også brukt to typer Tim Holtx dies. Kreativ glede selger også dies fra
Tim Holtz, de finner du HER.

Jeg har brukt mønsterark fra Glitz og det rosa arket er noe av
det første jeg kjøpte meg når jeg startet opp med å lage kort.



Under seambindingen ser du pyntebær fra kort&godt.
Seambindingen har jeg farget med ProMarkers.

Sommerfugl dies fra Tim Holtz og hjerte tag fra Mangolia,


Pyntesnurrene fra Kort&Godt er nydelige og veldig dekorative.


Klem Rita

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en kommentar. Setter pris på at du er innom bloggen min.