mandag 18. februar 2013

Vinposekort


Jeg drømmer om lysere tider, og i dag har jeg et vårlig kort å vise frem. 
Vinposer fra Kreativ Glede kan selvfølgelig brukes til vin, men jammen kan det brukes til kort også:) Jeg klippet vekk hankene, og brettet posen med åpningen på fremsiden. Åpningen blir da en liten lomme, med plass til en tags, og en liten overraskelse om en vil:) 
Det nydelige Bildmålarna motivet heter Mimosa Hatt, og jeg har fargelagt med Distress Markers. Papirene er fra Bildmålarnas tidligere kolleksjoner.




Ønsker alle en flott ny uke.
Klemmer fra Marianne:)



1 kommentar:

  1. Kjempeflott! Du har så utrolig mange detaljer som passer perfekt sammen! Man blir helt målløs over hva du klarer å sette sammen til de lekreste kort.

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar. Setter pris på at du er innom bloggen min.