fredag 29. mars 2013

Bursdagskort i turkis og rødt

Jeg liker utfordringen med å lage guttekort, men jeg sliter
alltid med pyntingen, kan jo ikke lasse på med blonder og
masse blomster. Men her kommer Tim Holtz sine fantastiske 
produkter til sin rett :) Med famtastiske dies og metall pynt blir
guttekortene også dekorert på en flott måte :)
På dette kortet har jeg brukt klokke, tannhjul, tall, stempel tekst og 
metall pynt fra Tim Holtz. Tannhjulene og embossingpulveret får kjøpt i
nettbutikken til Kreativ Glede.





Stempelt er digi stempel fra Kenny K som er fargelagt med
ProMarkers. Crackle accents på sløyfa.



Stemplet har jeg stemplet opp med enbossig pute og
brukt sort embossingpulver. Liker effekten dette gir.



Stempel teksten er også embosset med sort embossing pulver.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en kommentar. Setter pris på at du er innom bloggen min.