tirsdag 5. mars 2013

Kort med "Alma´s sewing room"

Her er et kort til som jeg fikk laget i helgen.
Denne gangen et bestillingskort. Min kjære oldemor fyller 100(!)
 år nå i mars :):) Mamma er bestiller, så hun valgte motiv og
mønsterark til kortet. Et bra valg må jeg si, både jeg og hun ble fornøyd :) 
Den nye kolleksjonen til Pion er bare råååå nydelig, så jeg 
må no bestille flere i denne serien :)

Varer fra Kreativ Glede:


Stempel tekst fra Kort&Godt og tall fra Pion utklippsark.






Bysten fra Tim Holtz dies kom til sin rett på dette
kortet. Har malt med crackle paint - picked fence -
Metall hjørnene fra Korthobby er malt med Dabber - snow cap -
Swirl fra Cherry Lynn dies. Søm på alle paneler.


Innsiden er pyntet med tager fra Pion utklippsark og swirl.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en kommentar. Setter pris på at du er innom bloggen min.