mandag 27. mai 2013

Et syskrin

Jeg har laget et syskrin med de vakre papirene fra Pion Designs kolleksjon Alma`s Sewing Room. Disse papirene er jo som skapt for et syskrin, med alle sine flotte detaljer om søm. Jeg har brukt arket Blue Rose, og bilde fra arket Images. Ellers har jeg brukt tilbehør som tags, postkort og border, og jeg har pyntet med bånd og blonder, roser, knapper og en trådsnelle. Esken har jeg beholdt i kraft, og jeg har stanset ut hjørner, swirler og bokstaver i kraftkartong. Selve esken, som i utgangspunktet er ment til te, er stor og solid, og en fryd og dekorere. Du finner denne hos Kreativ GledeKreativ Glede har også Joy Craft diesene jeg har brukt som "lås", og i alle hjørnene, og masse flotte blonder.





Jeg ønsker alle en flott ny uke.
Klemmer fra Marianne:)

1 kommentar:

  1. So adorable. Thank you for inspiration!
    Jasmina

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar. Setter pris på at du er innom bloggen min.