fredag 3. mai 2013

Konfirmasjonskort

Jeg har et konfirmasjonskort å vise frem i dag også. Denne gangen har jeg brukt papirer fra Pion Designs nye kolleksjon Vintage Garden. Kortet har jeg pyntet med perlebånd, swirler fra Spellbinders, linklut, perler, roser, organzasløyfe og en roseamulett jeg har laget selv med papirleire og sillicon mold. 
Molds som dette blir snart å finne hos Kreativ Glede.




 Denne leire amuletten har jeg beholdt hvit, og bare gnidd over de opphøyde delene med Inka Gold.


Her er tre andre eksempler. Den første har jeg ikke gjort noe med. Bare hvit papirleire rett fra formen. Den brune er sprayet med mørk glimmermist. Jeg har tørket av de opphøyde delene med en fuktig klut, og gnidd på litt Inka Gold til slutt. Den blå er farget på samme måte, her har jeg sprayet med Coloration mist fra Art Anthology.


Ha en fin dag.
Klemmer fra Marianne:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en kommentar. Setter pris på at du er innom bloggen min.