mandag 17. juni 2013

Selvlaget pynt - Mold-n-pour

Til mitt verksted har jeg laget gave esker til 

Ferrero Rocher. Her har jeg brukt det nydelige papiret til Heartfelt Creations. Pynten er laget og støpt selv med Molds og leire.



 Her har jeg brukt krympeplast for InkJet. Jeg hadde noen ferdig fargelagte motiver, samt en del tekster jeg har laget i AdobePhotoshop. Disse skrev jeg ut via printeren og varmet de i ovnen. Det blir jo så fin pynt og tags til gaveeskene. Har også brukt selvlaget pynt av leire.



 Nok en

Ferrero Rocher eske med de nydelige papirene til Heartfelt Creations. Selvlaget pynt som er sotet med Distress og deretter påført glitterlim.





Ha en flott dag!

1 kommentar:

  1. Disse var nydelige. Herlig pynt, og takk for tipset med krympeplast og teksten. Har laget noen tekster selv, så dette må prøves. :-)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar. Setter pris på at du er innom bloggen min.