tirsdag 30. juli 2013

To julekort

Jeg håper dere alle har en flott sommer:)
Kortene mine i dag er ikke akkurat sommerlige, jeg har to julekort å by på:) 
Papirer og vintagebilder er fra Pion Design, og tekstene jeg har brukt er fra NSS og Kort & Godt. Kanelstenger, og de lekre store blondene finner du hos Kreativ Glede. Hos Kreativ Glede finner du også swirlene og hjørneswirlene fra Joy Crafts, og granbar punchen fra Martha Stewart som jeg har brukt på det første kortet, og stempelhjørnene fra Vilda Stamps som jeg har brukt på innsiden av det andre kortet.





Jeg ønsker alle en fortsatt god sommer.
Klemmer fra Marianne:)

2 kommentarer:

  1. Margrethe nov.2013

    Fin inspirasjon!! Supre kort!!!

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar. Setter pris på at du er innom bloggen min.