onsdag 7. august 2013

Julekort med selv laget leirepynt

Det blir et julekort i dag:) 
Motivet jeg har brukt er nok et nydelig Bildmålarna stempel. Stempelet heter Julpaket, og jeg har fargelagt med Prisma Colors på kraftkartong. 
Hjertet og juletreet i leire har jeg laget selv med silliconformer. Formene har jeg også laget selv med sillicon fra Kreativ Glede. Dette er kjempegøy, enkelt, og du kan lage former av nesten hva som helst. Om du vil vite hvordan dette fungerer, så følg med her i bloggen i neste uke, da kommer det en liten tutorial:)


Her får du en nærmere titt på leire figurene, og under ser du en av formene jeg har laget, og charmsen jeg har brukt til å lage den. Snurrerosene har jeg laget med en dies fra Die-Namics som du finner her hos Kreativ Glede.




Ha en finfin dag.
Klemmer fra Marianne:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en kommentar. Setter pris på at du er innom bloggen min.