tirsdag 3. september 2013

Gaveeske med lys og fyrstikker

Det er gøy å lage lys selv, og da må jeg selvfølgelig ha en pen innpakning. Her har jeg laget en eske med vindu i lokket, så lyset kommer til syne.  Lysmasse, veker og flotte silikon former finner du hos Kreativ Glede. Jeg har brukt papirer i blåtoner fra Pion Designs julekolleksjon Wintertime in Swedish Lapland. Motivet på lokket er fra 6*6" arket Sleigh Ride. Den runde rammen er fra Spellbinders, mini snøkrystallene er rester fra en MS bord punch, og teksten er fra Kort & Godt. Hjørnet i papirleire har jeg laget selv, og Kreativ Glede har silikon til å lage egne former. Hvordan du gjør det ser du her.




Jeg ønsker alle en flott høstdag.
Klemmer fra Marianne:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en kommentar. Setter pris på at du er innom bloggen min.