torsdag 5. september 2013

Leke eske fra Kreativ Glede

Små jenter har gjerne massevis av bittesmå leker, og i dag har jeg dekorert en eske med 9 rom til datteren min, som hun kan bruke til sine små skatter. Jentepapirene fra Pion Design kolleksjonen Play Time er perfekt til dette prosjektet. . Siden denne esken skal brukes flittig av små barnehender, så ville jeg ikke ha så mye pynt og stæsj. Det var uvant å lage det helt flatt, men med alle Pions flotte detaljer blir det fint uansett.
På innsiden av lokket står papirdukkene på rekke og rad, og jeg har pyntet med sommerfugler og en  bord.
 Den flotte esken er romslig og solid, og jeg har kjøpt den her hos Kreativ Glede.




Ha en fin dag.
Klemmer fra Marianne:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en kommentar. Setter pris på at du er innom bloggen min.