tirsdag 1. oktober 2013

Lag egen pynt eller dekor til julen!

LAG egen pynt fra ting du har hjemme, du kan bruke hva som helst bare de tåler å trykkes ned i leire.
Jeg har dekorert mine med InkaGold (det finner du her). Du kan bruke pynten til å pynte kort, krukker, sylteglass m.m. nå når det nærmer seg jul. Jeg har i min iver forsøkt flere typer leire, men er endt opp med Darwi POP leire som er både sterk og helt hvit ( se her )
Når jeg ønsker å lage pynt som skal vare, dvs feks. smykker, øredobber, knapper etc. bruker jeg Cernit og herder de i ovnen. Da får du en pynt du både kan male og som tåler å vaskes m.m.
Du får kjøpt Easy Mold Silicone Putty til å lage modeller med HER



















Følg med i bloggen for ideer og inspirasjon til gaver og julegaver!
Ha en super dag:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en kommentar. Setter pris på at du er innom bloggen min.