tirsdag 12. november 2013

God jul - God Jul

Her går det i julekort, stortsett :) Nok et
posekort med mønsterark fra Maja Design.
På dette har jeg brukt opp rester så her er det
3 forskjellige mønsterark. Motivet er fra
Ladybugs and friends. 


Metallrammen finner du i nettbutikken.



Tag med skrivefelr, kanten er stanset ut med
punch fra Martha Stewart, den finner du i


Seambindingen har jeg farget med ProMarkers i 
fargene  - Poppy - og - Cardinal red -
Seambinding finner du i nettbutikken.


Billett fra Tim Holtz og teksten er klippet ut
fra Maja design mønsterark.


På baksiden har jeg "lappet" sammen forskjellige rester
slik at jeg fikke brukt om små og litt større papirester
jeg har liggende. Tekst fra Kort&Godt.


klem Rita

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en kommentar. Setter pris på at du er innom bloggen min.