mandag 24. februar 2014

DEKALER PÅ LERRET MED RAMME

Vi var invitert til en venninne av meg, og vi hadde ikke tidligere vært i hjemmet deres. Jeg hadde derfor lyst til å gi de noe helt spesielt. Hun er også på facebook og der hadde hun lagt ut en del feriebilder. Fant disse to flotte motivene som jeg har redigert og tonet ned i AdobePhotoshop. Lerret er 20x20 cm med ramme i sort og sølv. 
Lerretet er først malt i hvit farge, deretter er dekalene lagt på. Etterpå har jeg malt litt over rundt kantene av bildet og til slutt har jeg sprayet bildet med matt lakk fra Biltema.

Dette ble en fin og personlig gave.
DEKALER finner du HER

Disse kan du lage selv, eller du kan bestille ferdig maleri i vår nettbutikk


Ha en fin dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en kommentar. Setter pris på at du er innom bloggen min.