onsdag 15. oktober 2014

Det er din dag i dag - 60 år

Her er kortet jeg laget til min kollega som fylte 60 år.
Jeg hadde lyst å ha et litt høstlig tema siden hun har bursdag
i en høst måned, men jeg hadde ingen mønsterark som gikk
i høstfarger så da ble det Maja design ark 6x6 og heller pyntet
med noen oransje roser og noen små epler, gull tall og
brune halv perler for å få inn litt høst preg på kortet.


Teksten er fra Kort&Godt som er embosset
med hvitt pulver. Tall fra sizzix dies, Love letters.
Ramme fra spellbinders.



De små eplene er fra Live and Love Crafts.
Doily fra ebau og bølgepapp. Malt
med Dabber her og der.


Perlepynt fra Kort&Godt, swirl fra Cheery Lynn og
seambinding, alt dette er fra nettbutikken til




Innside med pengelomme da hun fikk penge 
gave fra oss kollegaer. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en kommentar. Setter pris på at du er innom bloggen min.