fredag 3. oktober 2014

Pion Design "shoreline tresures"

Kortet jeg har laget er et bestillingskort til en dame som
fylte 50 år. Her har jeg brukt mønsterark fra Pion Design
"shoreline treasures -  Dragonfly" Fantastisk vakre disse
Pion arkene :) Man må jo bare elske disse duse fargene :)
Jeg har jo en tendens til å spare på disse arkene, men de
gjør seg jo best på et kort, så de må jo brukes :)
Alle tekster, sommerfugler og bilde under bilde er fra
 Pion utklippsark som er fra serien "Minnenas Atelejé"
Du finner diverse Pion ark i nettbutikken til
Kreativ Glede, HER



Seambinding og blonde fra WOC. Snurreblomst og
halv perler fra Kort&Godt.


Blomster fra Storyteller og WOC.
Metallramme fra LLC og tall/bokstaver fra Pion.
Motivet er fra Kreativ Glede.


Tekst og sommerfugl fra Pion, swirl fra Cheery Lynn
som du finner i nettbutikken til Kreativ Glede.



Bølgepapp bak motivet. Maskinsøm på alle paneler.


Nye dies fra Lala Land Crafts :) *Digger*


Mønsterarket er så flott så jeg har kun satt inn en tekst og
denne fine lala land diesen.



Enkel bakside slik at jeg får brukt opp alle små rester av arket :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en kommentar. Setter pris på at du er innom bloggen min.